Re: w3cache

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 19:22:22 MET

Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl) wrote:

: Chyba mi przyznasz, ze taniej jest 5 razy zrobic 'warunkowy get', i za
: kazdym razem dowiedziec sie, ze ciagle mam aktualna wersje, niz
: bezwarunkowo przeladowywac po pewnym czasie (a tak wlasnie robi teraz
: w3cache...)

Nie jestem przekonany.
Ale zgadzam sie, ze 'warunkowy get' powinien byc uzywany
w jakims powiazaniu z wiekiem obiektu (jak to zreszta pisales).

Wada jest taka, ze przy malych dokumentach z odleglych serwerow
musialbym dluzej czekac, bo czas 'nawiazania kontaktu'
z serwerem zrodlowym moglby byc dluzszy niz sama transmisja.

Co od razu sugeruje, ze 'warunkowy get' powinien byc uzywany
nie tylko w powiazaniu z wiekiem obiektu, ale takze jego wielkoscia
(i pewnie jeszcze 10 innymi atrybutami).

Jak tak sobie pisze, to zaczyna mi sie wydawac, ze w zasadzie sie zgadzamy,
tylko rozni nas emocjonalne nastawienie do tematu :-)

--w