Re: w3cache

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Sun 10 Mar 1996 - 14:50:30 MET

wojsyl_at_icm.edu.pl (Wojtek Sylwestrzak) wrote:
>Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl) wrote:

>: A ja sie i tak juz zrazilem i to na samym poczatku:
>: w3cache.agh.edu.pl nie odswieza dokumentow - wiec zeby dostac aktualna wersje
>: musze nacisnac reload i w ten sposob sciagam dokument dwa razy: raz jego
>: przedpotopowa wersje z w3cache a drugi raz aktualna z oryginalnego zrodla.
>
>: Moze innym uzytkownikom to nie przeszkadza, ale ja jednak wolalbym po wpisaniu
>: URLa http://www.yahoo.com/headlines/ zobaczyc 8 marca a nie 26 lutego.
>: (jesli ktos chce sprawdzic: to jest stan na dzis o godz. 9-tej. Jesli
> [...]

Nacisniecie na reload nie stanowi problemu - tylko, ze normalnie nie jest az
tak oczywiste, ze czytany dokument jest przedpotopowy, wiec czasem mozna w
dobrej
wierze naczytac sie czegos nieaktualnego.

Takie postingi wysylam miedzy innymi w nastepujacym celu:
1. moze jednak sie okaze, ze sie cos z tym da poprawic - bo nie wszyscy
zaraz wrzeszcza "nie zawracaj glowy"
2. zeby ostrzec tych, ktorzy moze nie zauwazyli co dostaja z cache'u

                                Andrzej Eilmes