Re: Jezyczek polski

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Feb 1996 - 12:58:19 MET

On 19 Feb 1996, Pawel Wiecek wrote:

> Doprawdy, lepiej nie miec diakrytykow i byc w stanie przeczytac list, niz
> miec... i nie wiedziec o co chodzi...
  ---
  Jezeli juz dyskutujemy w kategoriach co jest lepiej, to lepiej jest miec
  poprawnie skonfigurowany mailer, ktory pozwoli w _kazdych_ warunkach
  sensownmie odczytac list z polskimi literkami.

  To nie jest banalne, bardzo czesto wymaga zmiany przyzwyczajen odbiorcy
  poczty (albo musi przyzwyczaic sie do innego narzedzia, albo dokonac
  pewnych czynnosci organizacyjnych w narzedziach juz wykorzystywanych)
  ale jest mozliwe.

  Oczywiscie ogromna liczba glosno krzyczacych ja nie wiem co to jest =3D i
  gloszacych poglady ze uzywanie jezyka polskiego w sieci jest bez sensu
  niweczy wszelkie proby racjonalnego rozwiazania tego problemu.

  Pozdrowienia
  Wojtek