Re: Jezyczek polski

Autor: Pawel Wiecek (coven_at_pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Feb 1996 - 11:37:23 MET

>Jestem uzytkownikiem sieci od niedawna. Mam bardzo powazne pytanie.
>Nie pytalem pierwszego dnia, bo myslalem, ze mi przejdzie, ale nie.
>Oto pytanie: czy jest program do obslugi e-mailu, w ktorym pisze sie
>w jezyku polskim, tzn. z polskimi znakami diakrytycznymi?
>A jesli nie, to czy ktos madrzejszy ode mnie moglby go napisac?
>Internet to nosnik kultury, w tym jezykowej.
>A ja sie czuje jak polanalfabeta.

Tak, juz wielokrotnie dostawalem listy, w ktorych ktos uzywal tzw. PLiterek...
Przepraszam, tak mu sie wydawalo. Naprawde, bardzo trudno sie czyta list, w
ktorym co chwila pojawia sie cos w stylu =9A (bo tak to na ogol wyglada).

Doprawdy, lepiej nie miec diakrytykow i byc w stanie przeczytac list, niz
miec... i nie wiedziec o co chodzi...

       Pawel

--
|o o| E-mail: coven_at_pwr.wroc.pl                          |