Re: Jezyczek polski

Autor: Pawel Wiecek (coven_at_pwr.wroc.pl)
Data: Mon 19 Feb 1996 - 13:27:20 MET

> ---
> Jezeli juz dyskutujemy w kategoriach co jest lepiej, to lepiej jest miec
> poprawnie skonfigurowany mailer, ktory pozwoli w _kazdych_ warunkach
> sensownmie odczytac list z polskimi literkami.

Dobrze wiesz, ze NORMALNE mailery takich smiesznych rzeczy nie obsluguja w
ogole...

> To nie jest banalne, bardzo czesto wymaga zmiany przyzwyczajen odbiorcy
> poczty (albo musi przyzwyczaic sie do innego narzedzia, albo dokonac
> pewnych czynnosci organizacyjnych w narzedziach juz wykorzystywanych)
> ale jest mozliwe.

Doprawdy nie widze powodow, dla ktorych bym mial zmieniac DOBRY mailer nie
obslugujacy polskich znakow diaktrytycznych na paskudny i niewygodny mailer,
majacy TYLKO te przewage, ze je obsluguje. To prawie tak, jak zamiana Mecedesa
na Syrenke, tylko dlatego, ze ta ostatnia jest w innym kolorze :^)

> Oczywiscie ogromna liczba glosno krzyczacych ja nie wiem co to jest =3D i

O ile pamietam to jest = ;^)

> gloszacych poglady ze uzywanie jezyka polskiego w sieci jest bez sensu
> niweczy wszelkie proby racjonalnego rozwiazania tego problemu.

Tu nie chodzi o to, zeby nie uzywac, tylko o to, zeby robic to tak, zeby
kazdy byl w stanie przeczytac...

> Pozdrowienia
> Wojtek

Wzajemnie
    Pawel

--
|o o| E-mail: coven_at_pwr.wroc.pl                          |