Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net)
Data: Fri 02 Feb 1996 - 00:58:21 MET

> zeby poprostu wykonywaly dobrze to do czego zostaly stworzone, a bardziej to,
> zeby "wiedzialy co dla uzytkownika jest lepsze". Dlatejgo jednak
> naucze sie techa, nawet jesli mialbym pisac tylko proste 1-2 stronicowe
> broszurki, do czego i Ciebie namawiam.

Zajmuje sie troszku innymi rzeczami i nie bardzo mam czas na pisanie
tekstow innych niz listy, a do tego vi i pico mi wystarczy :). A z
edytorow do jakiegos tam pisma, sciagawki, etc uzywam QR-Tekst'a. Nie
cierpie zadnych Word'ow, WP, Ami, etc. QR jest maly, wygodny,
nieprzerosniety i ma to wszystko, czego potrzebuje na codzien.

VY 73, Mariusz.

Mariusz Boronski, 85-641 Bydgoszcz, Poland, ul.Czerkaska 10m8
InterNet: marbo_at_bydg.pdi.net FidoNet: 2:481/1, 2:481/1000

    .oOo. Ktos musi byc lame, by guru byl ktos. .oOo.