Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 01 Feb 1996 - 14:09:57 MET

Nie robi sie reply do samego siebie, ale...

> From: "Jaroslaw Rafa" <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl>

> Nie. To raczej mial byc TeX-on-line ;-))))
> A jezeli sie myle i to tez nie, to w takim razie taka koncepcja HTML-a mi sie
> nie podoba i dobrze, ze to idzie w innym kierunku :-)

> Owszem, podstawowym zalozeniem koncepcji HTML-a jest to, ze NIGDY NIE WIESZ
> JAK UTWORZONA PRZEZ CIEBIE STRONA BEDZIE NAPRAWDE WYGLADAC. W jednym
> browserze moze byc ladna, w innym paskudna. Moim zdaniem takie zalozenie jest
> bez sensu. Sprobuj pisac program nie majac pewnosci jak naprawde beda dzialac
> [...]
... nasunela mi sie jeszcze jedna mysl. Dla mnie, i mysle ze dla wiekszosci
tych ktorzy robia WWW, WWW oznacza *elektroniczna publikacje*, a nie jakis
abstrakcyjny jezyk opisu dokumentu, traktowany jako sztuka dla sztuki. A
istotnym elementem zawartym w sensie okreslenia "publikacja" jest uklad
graficzny. Trudno mi sobie wyobrazic tworzenie *publikacji* bez kontroli nad
tym, jak ostatecznie ona ma wygladac... :-(
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl