Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Michal Jankowski (Michal.Jankowski_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 01 Feb 1996 - 15:14:38 MET

Jaroslaw> Dla mnie, i mysle ze dla wiekszosci tych ktorzy robia WWW,
Jaroslaw> WWW oznacza *elektroniczna publikacje*, a nie jakis
Jaroslaw> abstrakcyjny jezyk opisu dokumentu, traktowany jako sztuka
Jaroslaw> dla sztuki. A istotnym elementem zawartym w sensie
Jaroslaw> okreslenia "publikacja" jest uklad graficzny. Trudno mi
Jaroslaw> sobie wyobrazic tworzenie *publikacji* bez kontroli nad tym,
Jaroslaw> jak ostatecznie ona ma wygladac... :-(

Dla mnie nie. Ale nie o to chodzi, jest wolnosc, tylko prosze uzywac
odpowiednich narzedzi do odpowiednich celow.

Jak ktos chce miec pelna (pelniejsza) kontrole wygladu tego, co
zrobil, to niech uzywa jezyka opisu stron (.dvi, .ps, whatever), a nie
gwaltem przerabia .html do swoich potrzeb. W koncu nigdzie nie jest
powiedziane, ze WWW=HTML.

  MJ