Re: Edytory HTML (bylo: zlota netszkapa)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 31 Jan 1996 - 00:26:54 MET

> From: jwr_at_itc.pw.edu.pl (Jan Rychter)

> Nie mialbym nic przeciwko temu, gdyby wszystkie te wspaniale
> programy nie byly wrzucone do jednego monstrualnych rozmiarow pliku
> binarnego. Niech netscape sprzedaje to jako 'pakiet' a nie jako
> program -- i uzywa dostepnych w porzadnych systemach operacyjnych
> bibliotek dzielonych, ladowania dynamicznego itp. Uzywam netscape
> tylko jako ogladarki do WWW, a i tak musze ciagnac za soba
> kilkumegabajtowy bagaz zupelnie mi niepotrzebnego badziewia.

To nie uzywaj Golda, tylko zwyklej netszkapy...
Wg tego co mozna wyczytac na ich WWW polityka Netscape'a jest taka ze to maja
byc dwa rownolegle rozwijane programy. Ma byc "zwykly" Netscape Navigator oraz
Netscape Navigator Gold, ktory ma byc *dokladnie* polaczeniem zwyklego NN z
calym tym "badziewiem".
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl