Re: NETSCAPE GOLD

Autor: Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net)
Data: Mon 29 Jan 1996 - 21:51:41 MET

> : > nie prosciej uzyc poczciwego 'vi'? B^]
> : Glowa nie smietnik, a Gold nie kaze pamietac skladni. Po prostu pisze sie
> : jak w zwyklym edytorze.
>
> owszem nie smietnik ale tez nie przemecza sie od zapamietania
> kilku slow kluczowych.

Jasne ze sie nie przemeczy. Ale jesli jest to ochnasty jezyk, w ktorym
trzeba pisac na codzien (no moe nie codziennie, ale czesto) to zaczyna
juz byc problemem. A tak wogole to co to za radocha uczyc sie HTML'a do
perfekcji, jesli mozna sobie ulatwic zycie czyms automagicznym ?.
Jesli ktos jest massochista, to go nie przekonam (zreszta nie mam takiego
zamiaru). Ale zwyklego makera stron i stroniczek moze cos takiego ucieszyc.
Przeciez po to wlasnie powstaly komputery, by ulatwiac a nie komplikowac
nasze zycie.

VY 73, Mariusz.

Mariusz Boronski, 85-641 Bydgoszcz, Poland, ul.Czerkaska 10m8
InterNet: marbo_at_bydg.pdi.net FidoNet: 2:481/1, 2:481/1000

    .oOo. Ktos musi byc lame, by guru byl ktos. .oOo.