Re: NETSCAPE GOLD

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Mon 29 Jan 1996 - 22:24:12 MET

In article <Pine.LNX.3.91.960129214916.515E-100000_at_noghri.bydg.pdi.net>,
Mariusz Boronski <marbo_at_bydg.pdi.net> wrote:
[hack]
>Jesli ktos jest massochista, to go nie przekonam (zreszta nie mam takiego
>zamiaru). Ale zwyklego makera stron i stroniczek moze cos takiego ucieszyc.
>Przeciez po to wlasnie powstaly komputery, by ulatwiac a nie komplikowac
>nasze zycie.

Jakis czas temu pojawil sie na ktorejs grupie 'maker stroniczek' ktoremu sie
skonczyla evaluation copy jakiego edytorka do HTML i wtedy ani reka ani
noga. Oczywiscie jak sie ma $ albo taki program ktory nie przestaje dzialac
jak sie nie zaplaci to wszystko jest OK. Tylko co wtedy jak sie okaze ze
sprytnego powodu dlaczegos nie mozna uzyc ?

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
system administrator at eris.phys.uni.torun.pl  | finger fot PGP & Geek Code