Re: NETSCAPE GOLD

Autor: Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net)
Data: Sun 28 Jan 1996 - 08:21:33 MET

> A moglny ktos napisac co takiego zlotego w tych czterech megach sie
> miesci? Moj internet opiera sie o modem i nie stac mnie na sciaganie
> na slepo :((((

Wlasnie to wieczorkiem sciagnalem i napierwszy rzut oka wydawalo mi sie,
ze nic extra nie ma. Jednak drugi rzut oka ujawnil mi wbudowany dosyc
fajny edytorek do html'a. I to nie taki, w ktorym sie pisze kody, tokeny,
bloki itp, ale taki, w ktorym po prostu organizuje sie strone, a w tle
poza naszym udzialem jest tworzony calkiem przyzwoity (patrzac na
pierwsze proste probki) kod w html'u. Czy jest cos wiecej, nie wiem, moze
tak, ale bylo za pozno by wnikac :)

VY 73, Mariusz.