Re: NETSCAPE GOLD

Autor: Milosz Stasik (stas9593_at_uidaho.edu)
Data: Sun 28 Jan 1996 - 07:13:17 MET

Slawomir Bialek wrote:

> A moglny ktos napisac co takiego zlotego w tych czterech megach sie
> miesci? Moj internet opiera sie o modem i nie stac mnie na sciaganie
> na slepo :((((

No nowego sie miesci?
To zalezy w stosunku do ktorej wersji. Przyjmuje, ze beta 6a jest juz
znana. W 'gold' nochodzi naprawde sprawny edytor stron html. Owszem -
jesli ktos nie lubi korzystac ze "wspomagaczy" przy tworzeniu plikow
html (to ja!) to ta nowinka nie jest czyms rewolucyjnym. Niemniej jednak
edytor jest naprawde dobrze wykonany. W obsludze jest prosty, latwy i
przyjemny. Wiecej szczegolow mozna znalesc pod

http://home.netscape.com/comprod/products/navigator/gold/index.html

wiele informacji w tym dokumencie to czyste 'hype', czesc opscji nie
zostala jeszcze zaimplementowana (np. "publikacja za nacisnieciem
klawisza") ale jako mozna to traktowac jako ogolna informacje.

Milosz

                           /\
Milosz /\ / \ /\
Stasik / \/\/ / \