Re: NASK, Gumisie i "banda glupkow"

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Jan 1996 - 00:11:08 MET

> From: mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl (A.Gorbiel)

> : Andrzej Gorbiel wyrywajac kilkanascie slow z kontekstu:
>
> : calkowicie znieksztalcil sens tytulu i latwo mu sie doszukiwac tego, co
> : tam nie jest napisane.
> :
> O nie! Kogo jak kogo, ale dziennikarza GW nie trzeba uczyc, jak perfekcyjnie
> mozna manipulowac tytulami tak, by czytajacego to naszego bohatera szlag
> trafil; ale formalnie oskarzyc nie mial o co ;-).
>
> Ten tytul czytany szybko i bez zagladania do *tresci wywiadu* rozumie sie
> [...]
O przepraszam, prosze mowic *za siebie* !!!
Ja osobiscie, czytajac ten tytul *pierwszy raz* i *nie znajac tresci wywiadu*
zrozumialem go tak, ze to panowie TH i AZ w owym wywiadzie oceniaja polskich
uzytkownikow Internetu jako tepych i glupich. A wiec zupelnie inna
interpretacja.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

----
Przepraszam za zwloke w odpowiedzi - jestem obecnie chory i wszystkie maile
sa przywozone do mnie do domu na dyskietkach raz na kilka dni (niestety nie
mam telefonu :-(). Odpowiedzi wracaja analogiczna droga, tak ze moze to zajac
nawet tydzien.