Re: Ankieta na temat "ogonkow" w systemach U**xowych

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 24 Jan 1996 - 23:57:37 MET

> From: mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl (A.Gorbiel)

> W DOSie sie latwo DOStosowac.
No wlasnie. To jest przewaga DOSu nad Win... :-)
> Ale prawdziwy problem jest na styku
> Win95-Internet. ANSI czy ISO? W zasadzie wiekszosc zankow sie
> pokrywa, ale w konflikcie jest m.in. czesto uzywane \l \L
> (oraz rzadsze s` z` S` Z`...). Co robic?!

Na pewno \l, \L ? To jakie ty tam masz kodowanie w tych Win95?
Bo w CP1250, ktora byla w Win 3.1 PL, to a, i A, sie nie zgadzaly (oprocz
tego oczywiscie s', S' i z', Z'. \l, \L byly w porzadku.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

----
Przepraszam za zwloke w odpowiedzi - jestem obecnie chory i wszystkie maile
sa przywozone do mnie do domu na dyskietkach raz na kilka dni (niestety nie
mam telefonu :-(). Odpowiedzi wracaja analogiczna droga, tak ze moze to zajac
nawet tydzien.