Re: (nie)etyka dziennikarska w PC K

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 23 Jan 1996 - 00:26:44 MET

> From: pmpietra_at_mech.pk.edu.pl (Jacek Pietraszek)

> Cos takiego jest i nazywa sie emulacja ;-)

No tak, ale jakis procesor jednak trzeba do tego miec ;-)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

----
Przepraszam za zwloke w odpowiedzi - jestem obecnie chory i wszystkie maile
sa przywozone do mnie do domu na dyskietkach raz na kilka dni (niestety nie
mam telefonu :-(). Odpowiedzi wracaja analogiczna droga, tak ze moze to zajac
nawet tydzien.