Re: Bydgoszcz ???

Autor: Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net)
Data: Fri 19 Jan 1996 - 06:17:12 MET

> Wojtku piszesz o Bydgoszczy i o ich klopotach z NASK-iem, a gdy ja pisalem
> na liscie o tym jakie to maja dobre lacze (sic) to Lukasz Ploszajski byl
> mily i odpowiedzial mi (a bylo to na poczatku grudnia) ze do Bydgoszczy
> to NASK ma lacze 256kB ( i to niejedno !!!)

Z moich informacji obecnie NASK ma do Bydgoszczy faktycznie szybkie lacze
(dokladnie jest to 2Mbps) ale jest ono ... jeszcze nieczynne - w trakcie
uruchamiania. Dlatego B. (uczelnie) wisi nadal na 9600

> sprawdzic w DNS-ie, z serwerami DNS-u przenoszonymi od jakichs 2 miesiecy
> w Toruniu, z satelitarnym laczem do Warszawy, itp. Jednym slowem horror !

Sama prawda :(

> A w Bydgoszczy sieci rosna, kilka domen juz jest, komercyjny dostep az sie
> prosi, tylko jak ...

Juz jest ... swoimi drogami :)

VY 73, Mariusz.

Mariusz Boronski, 85-641 Bydgoszcz, Poland, ul.Czerkaska 10m8
InterNet: marbo_at_bydg.pdi.net FidoNet: 2:481/1, 2:481/1000

    .oOo. Ktos musi byc lame, by guru byl ktos. .oOo.