Re: Bydgoszcz ???

Autor: Mariusz Boronski (marbo_at_bydg.pdi.net)
Data: Thu 18 Jan 1996 - 22:21:58 MET

> : czy ktos z Bydgoszczy moze mi wyjasnic, co tu jest zle !!! Gdzie jest
> : blad w adresie ???
> :
> Adres jest OK. Gdzies za trzecim razem na ogol dochodzi, a jak nie
> to w niedziele w czasie psiej wachty....
>
> Po prostu cale miasto wisi na modemie 9600. Doprawdy nie wiem, skad
> taki NASKowi udalo sie wytrzasnac, bo juz nie produkuja.

Na szczescie nie cala Bydgoszcz, ale na pewno cala akademicka i to jest
smutne. DNS jest wlasciwie w rozpadzie (wielokrotnie sprawdzone we
wszystkie strony), a ekipa to obslugujaca ... przyznaje racje co zreszta
nic nie zmienia.

> Pytalem juz Postmastera w Bydgoszczy. Pytam teraz fachowcow z POLIP:
> czy w takich patalogicznych przypadkach nie mozna DNS przeniesc
> przed waskie gardlo? Sendmail bedzie powtarzal do skutku,
> ale jak DNS nie odpowie w zadanym czasie to list worci.

Dobrze, jesli _TEN_ DNS wogole odpowie. Czesto tego nie robi pomimo wielu
prob.

VY 73, Mariusz.

Mariusz Boronski, 85-641 Bydgoszcz, Poland, ul.Czerkaska 10m8
InterNet: marbo_at_bydg.pdi.net FidoNet: 2:481/1, 2:481/1000

    .oOo. Ktos musi byc lame, by guru byl ktos. .oOo.