Re: prosba do Gumisi i nie tylko dla p. Andrzeja Zgodki

Autor: Maciej Drozdowski (maciej_d_at_pozn1v.put.poznan.pl)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 10:51:30 MET

Panie Grzegorzu!
dziekuje za rzeczowy komentarz.

In article <4de72l$7kc_at_priam.umcs.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl> says:
[ciach]
>....mysle ze nalezaloby nawet dawac wskazowki niektorym
>dziennikarzom (tzn. tych ktorzy chca sluchac), ze dali plame tu, i tu.
>i zeby poznali temat, albo przestali pisac bzdury ktore napisali.
>huh :))) takie jest moje zdanie. alem sie rozpisal :))))
Taka byla moja intencja, szkoda, ze podanie tego w
zartobliwej formie zostalo tak odebrane

>ja sie specjalnie nie dziwie. kazdy ma jakies wpadki :))) zwlaszcza jak sie
>zajmuje nowym dla siebie tematem.
"pierwsze koty za ploty" :-) UWAGA -ten znaczek daje aby bylo wiadomo,
ze to ma byc zart :-)

Zalaczam pozdrowienia
M.D