Re: prosba do Gumisi i nie tylko

Autor: Maciej Drozdowski (maciej_d_at_pozn1v.put.poznan.pl)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 11:14:05 MET

Szanowny Panie Krzysztofie!
dziekuje za odpowiedz.
Co do generaliow zgadzm sie z Panem, ale nie co do szczegolow.
In article <4df2le$20l_at_parnas.mimuw.edu.pl>, krzysio_at_hydra (Krzysztof Mlynarski) says:
>....Nie wiem, moze niektorzy
>nie zauwazyli jeszcze faktu, ze w kraju kapitalistycznym zarabianie pieniedzy
>nie jest niczym zlym. Jesli ktos pracuje i dzieki temu czerpie z tego okreslone
>korzysci materialne, to jest to jak najbardziej OK.

Szanowny Panie,
pozwalam sobie zauwazyc, ze panska interpretacja moich slow
: >Juz dziennikarzze wyszli na low. hauuuu...
: >Money, money, money Hauuuuu...
jest chyba zbyt daleko idaca.
Czy z nich wynika, ze ja komus zabraniam zarabiac? Lub jest w tym cos zlego?
Moja intencja bylo raczej pokazanie i wyolbrzymienie stosunku do tych spraw.

>Jesli dziennikarz stara
>sie zebrac rzetelne informacje o jakiejs sprawie, to nalezy mu pomoagac, a nie
>odpowiadac glupawym tekstem - w sumie dziennikarz ow moglby po prostu wyssac
>jakas "kaczke" z palca i napisac glupot. Jesli chce sie czegos dowiedziec,
>to chwala mu za to.
Tak, tak, rzeczywiscie powinienem byc wdzieczny ze mnie
taki hipotetyczny dziennikarz nie oklamuje.
A co z innymi zawodami? Prosze sobie doprowadzic ta redukcje do absurdu.
A moze zamiast dawac taki posting lepiej byloby aby dziennikarz
najpierw przeczytal pare innych listow z tej samej grupy?

Zalaczam wyrazy szacunku
M.D