Re: prosba do Gumisi.. i "zarobkowanie" z pomoca internetu.

Autor: Andrzej Zgodka (zgudy_at_asp.biogeo.uw.edu.pl)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 02:44:02 MET

On 15 Jan 1996 16:59:20 GMT,
Jan Rychter <jwr_at_itc.pw.edu.pl > wrote:

[Celowo zacytowalem wylacznie siebie. Na zarzuty autora odpowiem
>prywatnie.]

Otrzymalem, przed chwila list od p. Jana Rychtera.
Po jego przeczytaniu, jestem zmuszony (sila przestawionych
argumentow) wycofac sie przynajmniej czesciowo z zajmowanego
stanowiska w tej sprawie.

I nie pozostaje mi, nic jak przeprosic Go i wszystkich Panstwa,
za czesc dotyczaca watkow osobistych sprawy.
Bylo to z mojej strony znaczne naduzycie.

Po czesci musze zmodyfkowac moje stanowisko dotyczace mojej
publicznej wypowiedzi pt. "prosba do Gumisi".
Juz nigdy wiecej tego typu wypowiedz, nie pojawi sie publicznie.

Ponownie, przepraszam Panstwa za nia.

Andrzej Zgodka