Re: prosba do Gumisi.. i "zarobkowanie" z pomoca internetu.

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Mon 15 Jan 1996 - 17:59:20 MET

Andrzej Zgodka (zgudy_at_asp.biogeo.uw.edu.pl) napisal:
: On 15 Jan 1996 15:23:50 GMT,
: Jan Rychter <jwr_at_itc.pw.edu.pl > wrote:
: > Nie chcialbym zeby to bylo odczytane jako jakas osobista aluzja (nie
: >moja to sprawa), ale skojarzylo mi sie:jakie jest stanowisko uczelni
: >na temat wykorzystywania kont .edu do celow zarobkowych, z edukacja
: >nie zwiazanych ?
: > Pamietam ze kiedys ten temat byl juz poruszany, jednak nie pamietam
: >czy byly jakies konkluzje.

[Celowo zacytowalem wylacznie siebie. Na zarzuty autora odpowiem
prywatnie.]

  Zwroce tylko jeszcze raz uwage na to co napisalem. Nie pilem
konkretnie do Pana. Napisalem "Nie chcialbym zeby to bylo odczytane
jako jakas osobista aluzja" i dokladnie to mialem na mysli. A latwiej
sie naciska 'f' w tinie i robi followup niz zaczyna od nowa posting na
nowy temat.

Przeprosilbym Pana, gdyby nie forma Panskiej odpowiedzi. Ciag dalszy
via E-poczta.

jwr
Jan Rychter jwr_at_itc.pw.edu.pl
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr jwr_at_icm.edu.pl