Re: prosba do Gumisi i nie tylko dla p. Andrzeja Zgodki

Autor: Andrzej Zgodka (zgudy_at_asp.biogeo.uw.edu.pl)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 02:08:08 MET

On 15 Jan 96 16:49:31 GMT,
Gotfryd Smolik <smolik_at_stanpol.zabrze.pl > wrote:

> Co JEST sluszne. Tylko czy odniesie skutek...
>
> Gotfryd

Jezeli ktokolwiek (poza osoba bezposrednio zainteresowana -
ktora mogla sie zdenerwowac i troche z innej perspektywy
patrzec na sprawe) uwaza ze Kogos obrazilem to przepraszam
(Ja tez moglem sie zdenerwowac)

Pragne zwrocic Panstwa uwage, ze moj list w tej sprawie
byl odpowiedza na dosc moim zdaniem zlosliwy i obrazliwy
komentarz.

Andrzej Zgodka
zgudy_at_ibbrain.ibb.waw.pl