Re: prosba do Gumisi i nie tylko dla p. Andrzeja Zgodki

Autor: Andrzej Zgodka (zgudy_at_asp.biogeo.uw.edu.pl)
Data: Tue 16 Jan 1996 - 01:25:59 MET

On 15 Jan 1996 14:09:19 GMT,
Maciej Drozdowski <maciej_d_at_pozn1v.tup.edu.pl > wrote:

>Szanowni Panstwo,
>przepraszam, ze piore brudy publicznie, ale p. Amdrzej
>otwarcie "wywoluje mnie do tablicy".
>Kogo to nie interesuje - przepraszam.
>Dalszy ciag jest adresowany do p. Andrzeja chociaz publicznie.

Szanowny Panie:

Rzeczywiscie uzylem w stosunku do Pana formy "ty" za co
przepraszam ale to Pan jako pierwszy na publiczna liste
wyslal tekst

Juz dziennikarzze wyszli na low. hauuuu...
Money, money, money Hauuuuu...

i to Pan powiniem mnie przeprosic. To Pan zaczal jako
pierwszy prac publicznie brudy. A teraz probuje zgrywac
"Bogu ducha winnego" odstawiajac na polipie te histerie.
Mogl Pan wyslac swoj komentarz prywatnym listem.

Przyznaje sie, ze moj list na polipie byl niepotrzebny.
Moglem sie bez niego obyc, byl grupi i przepraszam za niego.
Ale dzialalew dobrej wierze. Uwazam ze wlamanie pokazuje
ze nie bedzie mozna ufac oplatom (naliczonym przez NASK)
skoro wlamywacz moze zmienic zawartosc baz danych z informacjami
o generowanym przez uzytkownika ruchu. To mna kierowalo
gdy wysylame tamten glupi list.

Rzeczywiscie bylo pozno wrocilem do domu z wyjazdu 03.01.96 i
przypadkowo dowiedzialem sie o sprawie. (Ktos mial mi sciagac
newsy w trakcie wyjazdu, ale tego nie zrobil) stad byl ten
nieprzemyslany list

>Sadze, ze nie docenia Pan uzytkownikow Internetu.
>Ale to chyba typowa cecha pewnych dziennikarzy
>- nie doceniac odbiorcow swoich tekstow.

Doceniam, znam takich ktorym nie dorastam do piet, i takich
ktorzy boja sie wyslac samodzielnie list.
Ja pisze dla tych drugich.

Proponuje przejsc na prywatna korespondencje w tej sprawie poza
polipem ??

Andrzej Zgodka
zgudy_at_ibbrain.ibb.waw.pl