Re: Znowu polskie litery (Bylo: Re: prosba do Gumisi i nie tylko)

Autor: Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl)
Data: Mon 15 Jan 1996 - 10:06:25 MET

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_arrow) wrote:

: Ja tez nie lubie pine, bo nie moge przyzwyczaic sie do jego
: klawiszologii, ale "psi obowiazek", "dzialanie jest sprzeczne z
: filozofia Unixa"... Czy aby nie przesadzasz?
Chyba rzeczywiscie przesadzam. Pewnie dla tego, ze juz wiele razy dostalem
zakodowana za pomoca MIME poczte, w ktorej bylo =20=9 itp itd, a do tego:
Contents: Plain text
lub Base 64 bez slowa o tym, ze jest "Enclosure" i bez Mime-Version.
Oczywiscie X-Sender rowniez Pine...

: MIME jest opisane (np. w RFC 1341) i nie ma powodu by twierdzic ze
: metamail ma byc jedynym programem unixowym go obslugujacym. To
No coz, tak jednak przewaznie sie robi EDITOR, PAGER, speller itd.
To mi wlasnie bardzo odpowiada!

: wlasnie rozwiazanie z elm'a gdzie dla listow z MIME wolany jest
: metamail wydaje mi sie sztuczne - silnie wyroznia listy zwykle od
: tych w ktorych stosuje sie MIME.
Teraz to Ty chyba przesadzasz...

        Jasiu Barczynski