Re: Znowu polskie litery (Bylo: Re: prosba do Gumisi i nie tylko)

Autor: Janusz A.Urbanowicz (alex_at_p327.phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 13 Jan 1996 - 10:59:38 MET

In article <4d59at$kj9_at_sunrise.pg.gda.pl>,
Jasiu Barczynski <jasiu_at_mif.pg.gda.pl> wrote:
>Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl) wrote:
>
>: pine ma wbudowana obsluge MIME, ale do News'ow jest strasznie toporny
>: mimo ze czyta i 8 bitow i wlasnie Q.. P..
>Pine jest najbardziej zapluskwionym programem pocztowym jaki znam...
>Poza tym jego dzialanie jest sprzeczne z filozofia Unixa. Program, ktory
>odbiera mime'a ma psi obowiazek uruchomic metamail'a - a nie probowac
>interpretowac wszystko na swoj sposob... Pine proboje sam - czesto psujac -
>to taka filozofia DOSowa, gdzie kazdy program sam musi umiec wszystko.

To moze ja sie wtrace. Mam elma 2.4 pl 24 (byl w slackware 3.0) i bardzo
ladnie rozpoznaje i rozkodowuje MIME (oczywiscie musialem doinstalwoac
metamaila). Wysylania jeszcze nie opanowalem.
Czy mozna dopchnac metamaila do rrn /trn ?
ALex

--
Janusz A. Urbanowicz, student of physics, Amiga user
and system administrator at eris.phys.uni.torun.pl
E-mail: alex_at_eris.phys.uni.torun.pl or flatline_at_mat.uni.torun.pl
WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex | finger fot PGP key & Geek Code