Re: Znowu polskie litery (Bylo: Re: prosba do Gumisi i nie tylko)

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_arrow)
Data: Fri 12 Jan 1996 - 16:33:38 MET

Jasiu Barczynski (jasiu_at_mif.pg.gda.pl) wrote:
: Pine jest najbardziej zapluskwionym programem pocztowym jaki znam...
: Poza tym jego dzialanie jest sprzeczne z filozofia Unixa. Program, ktory
: odbiera mime'a ma psi obowiazek uruchomic metamail'a - a nie probowac
: interpretowac wszystko na swoj sposob... Pine proboje sam - czesto psujac -
: to taka filozofia DOSowa, gdzie kazdy program sam musi umiec wszystko.

Ja tez nie lubie pine, bo nie moge przyzwyczaic sie do jego
klawiszologii, ale "psi obowiazek", "dzialanie jest sprzeczne z
filozofia Unixa"... Czy aby nie przesadzasz?

MIME jest opisane (np. w RFC 1341) i nie ma powodu by twierdzic ze
metamail ma byc jedynym programem unixowym go obslugujacym. To
wlasnie rozwiazanie z elm'a gdzie dla listow z MIME wolany jest
metamail wydaje mi sie sztuczne - silnie wyroznia listy zwykle od
tych w ktorych stosuje sie MIME.