Re: Prosba do wszystkich Uczynnych

Autor: Marcin Wilk (mwilk_at_cc1.p.lodz.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 18:40:43 MET

Hej!
 Nie jestes jeszcze pewien swojego adresu, wiec pisze na liste ;)

Z pytaniami o podstawy sieciowania lepiej zwroc sie do kogos u siebie na
miejscu - chyba nie wszyscy maja konta od dzisiaj? ;)

 Niech Ci pokaza przez 5 minut absolutne podstawy i wtedy sam juz
wszystko bedziesz potrafil znalezc.
 Dla leniwych: jest sporo ksiazek o Internecie dla poczatkujacych
(niestety glownie tylko takie...)

  No to trzym sie
              Wilku

P.S.: Jak sie dowiesz co znaczy RTFM, to mozesz mi odpisac ;-))

|      /\/\.\/\/.           Internet: mwilk_at_man.lodz.pl        |
|     Marcin  Wilk                    mwilk_at_cc1.p.lodz.pl      |
|             Student of Technical University of Lodz, Poland  |
\==================== http://www.man.lodz.pl/users/mwilk ======/