Prosba do wszystkich Uczynnych

Autor: Radek Kuchta (RADO%VM.AMU.EDU.PL_at_plearn.edu.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 13:44:57 MET

Hej, hej...

Nie mam najmniejszego pojecia, kiedy komputery naucza sie polskiego (niektore c
hyba juz potrafia, co?), ale pozostaje miec nadzieje, ze wkrotce.
Tak szczerze mowiac (piszac), to jest to moj pierwszy dzien w sieci.
Jutro mam kolo z laciny i chyba nie powiniennem tutaj w tej chwili siedziec, ty
lko zakuwac sentencje, deklinacje i inne takie...

Czy ktos moglby mi udzielic jakis blizszych informacji nt. Internetu (i w ogole
). Chcialbym sie dowiedziec, czy poza e-mailem cos jeszcze mozna zdzialac? Taki
m znowu laikiem komputerowym to moze nie jestem (ma sie co nieco w domu), ale z
upelnie nie mam pojecia na temat sieci. Mam nadzieje, z
e znajdzie sie jakis uczynny, ktory poprowadzi zblakana owieczke
 poprzez tajemniczy swiat sieci

Moj adres: rado_at_pluam11.amu.edu.pl (lub, chyba rado_at_vm.amu.edu.pl)