Znowu polskie litery (Bylo: Re: prosba do Gumisi i nie tylko)

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_ns1.gazeta.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 17:25:11 MET

> From: agatek_at_chem.pg.gda.pl (Marcin Debowski)
>
> : > Posz|o i dobrze, ale chyba Hofmokl dosta| pulsji jak to zobaczy|.
> : > Szczeg<=lnie now interpretacjOmega skr<=tu NASK w og<=lnopolskiej gazecie...
>
> : PS: Ciekawe kiedy sie niektorzy naucza ze komputer polskiego sie nie
> : nauczy i koniec.
>
> Czlowieku, Ty masz chyba jakas fobie na punkcie polskich liter (juz
> kiedys uraczyles mnie takim samym szalenie dowcipnym komentarzem)
[...]
> SKoro taki U* laik jak ja potrafil zainstalowac to u siebie to chyba
> i Ty nie powinienes miec wiekszych klopotow.
>
> P.S. Oczywiscie mo+liwym jest +e tak wygl da Twoja "signature", w tym
> przypadku oczywi|cie jest to r<=wnie+ szalenie |mieszne.

Czyzbys uwazal te swoje krzaczki za poprawnie zainstalowana poczte ?
Jezeli Ty odczytales poprawnie poprzedni list to tylko swiadczy, ze
rowniez masz zle skonfigurowany system pocztowy. Moze to i ISO ale
wyslane jako 8-bit - co jest niebezpieczne i podobno potrafi wylozyc
niektore stare daemony pocztowe. Calkiem niechcacy mozesz komus narobic
balaganu. Jedynym ogolnie uznanym i bezpiecznym sposobem jest kodowanie
polskich liter w MIME jako "Quoted-printable".
            Dla przykladu probka: ąćęłńóśźż ĄĆĘŁŃÓŚŹŻ.
(Mam nadzieje, ze dojdzie do wszystkich poprawnie)

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.