Re: Znowu polskie litery (Bylo: Re: prosba do Gumisi i nie tylko)

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 22:39:54 MET

Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_ns1.gazeta.pl) wrote:

: Czyzbys uwazal te swoje krzaczki za poprawnie zainstalowana poczte ?

1. to nie sa moje krzaczki, to sa znaki ASCII !
2. nigdzie nie napisalem ze mam poprawnie zainstalowana :-)

: Jezeli Ty odczytales poprawnie poprzedni list to tylko swiadczy, ze
: rowniez masz zle skonfigurowany system pocztowy. Moze to i ISO ale
: wyslane jako 8-bit - co jest niebezpieczne i podobno potrafi wylozyc
: niektore stare daemony pocztowe. Calkiem niechcacy mozesz komus narobic
: balaganu. Jedynym ogolnie uznanym i bezpiecznym sposobem jest kodowanie
: polskich liter w MIME jako "Quoted-printable".

okokok, bardziej mi tu chodzilo o zasade niezwalczania polskich znakow
niz o stosowanie ich na sile. Czlowiek na ktorego nakrzyczalem opieprzyl
mnie juz kiedys dokladnie w tym samym stylu (ze sie komputery nie naucza
...) a to co wtedy poslalem bylo juz dokladnie "Quoted-printable" a nie 8
bit.

pozdrawiam

--
                                                              Marcin Debowski