Re: prosba do Gumisi i nie tylko

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 16:48:20 MET

Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl) wrote jako komentarz do
poniższego tekstu:
: [.....]
: >
: > Poszło i dobrze, ale chyba Hofmokl dostał pulsji jak to zobaczył.
: > Szczególnie nową interpretację skrótu NASK w ogólnopolskiej gazecie...
: >

: Masz moze haslo do odczytania tego tekstu ???

: PS: Ciekawe kiedy sie niektorzy naucza ze komputer polskiego sie nie
: nauczy i koniec.

Czlowieku, Ty masz chyba jakas fobie na punkcie polskich liter (juz
kiedys uraczyles mnie takim samym szalenie dowcipnym komentarzem)
Zrozum, ze naprawde stada ludzi uzywaja polskich znakow pod U*. Dla mnie to
powyzej wyglada tak jak trzeba.
W tym kierunku to chyba isc powinno a nie zwalczac polskie znaki gdzie
tylko sie da.
Powiedz mi czy nie chcesz czy tez nie mozesz miec u siebie polskich znakow ?
Po prostu nie wiem gdzie moze byc pies pogrzebany. SKoro taki U* laik jak ja
potrafil zainstalowac to u siebie to chyba i Ty nie powinienes miec
wiekszych klopotow.

P.S. Oczywiscie możliwym jest że tak wygląda Twoja "signature", w tym
przypadku oczywiście jest to również szalenie śmieszne.

No, a teraz mozesz na mnie nawyzywac :-)
pozdrawiam

--
                                                              Marcin Debowski