Re: (nie)etyka dziennikarska w PC K

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 15:03:05 MET

A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
: Apeluje natomiast do zdrowego rozsadku: w Niemczech latwo gazete
: oskarzyc, ze publikujac niepochlebny test (niewazne czy rzetelny)
: narazila handlarza software'u na straty. Dzieki takim prcedensom
: niemieccy uzytkownicy komputerow czytaja w *fachowej* prasie
: same laurki wychwalajace "najszybsze/najlepsze i najuser-firendly
: dziela IBMa (ten jest pierwszy do procesow!) czy Microsofta
: (ten sie naogol nie przejmuje, ale na wszelki wypadek...).

Tak swoja droga - slyszalem, ze w GB jest odpowiedzialnosc za tekst reklamy.
Jak sie napisze, ze ma sie produkt najszybszy, to niech tylko klient
odkryje, ze jest inny szybszy.

I faktycznie - nie przypominam sobie, zeby tam reklamowano 'najlepszy
proszek', 'najtansze kasety' czy cos takiego. Owszem - 'doskonala
biel', 'zadziwiajaco niska cena'..

: Ja juz tez wole o powaznym bugu w security pakietu za 500$ poinformowac
: producenta, a nie czytelnikow... Nie ma programow bezblednych
: i nie ma darmowych procesow.

No, ale rzetelne wyniki testowania chyba warto zamiescic? Podkreslam
slowo RZETELNE.

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |