Re: (nie)etyka dziennikarska w PC K

Autor: A.Gorbiel (mkaleta_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 22:59:34 MET


Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Tak swoja droga - slyszalem, ze w GB jest odpowiedzialnosc za tekst reklamy.
:
Czyja: wydawcy czy ogloszeniodawcy?
BTW. Reklama *porownawcza* (z wyjatkiem porownan ze "zwyklym proszkiem")
jest zakazana w pl ustawa o nieuczciwej konkurencji.
Czy kto pamieta sprawe filtrow OCLI vs Polaroid?
A moze ktos kojarzy reklame bodajze Oracle w Open Comuputing (UnixWorld)
pt. Start your snails. I z haslami w ordzaju: "dopiero po dwu dniach
ciaglych crashy udalo nam sie cos zaindeksowac Informixem". USA!

: : Ja juz tez wole o powaznym bugu w security pakietu za 500$ poinformowac
: : producenta, a nie czytelnikow... Nie ma programow bezblednych
: : i nie ma darmowych procesow.

: No, ale rzetelne wyniki testowania chyba warto zamiescic? Podkreslam
: slowo RZETELNE.
:
Nie maz rzetelnych testow. Polecam sprawe WinBench 4.0 (PC Magazine
zrobil test preferujacy okreslone karty), ablo Spec-95 (poprzednie
okazaly sie podatne na manipulacje producnetow procesorow).

A bledy sa po to, by je poprawiac. Te byly w Chameleon ftpserver
(4.6 i pewnie poprzednich). Nie znam programow bezblednych,
wiec byloby *nudne* gdybym pisal o kazdym zauwazonym problemie.

: Jaroslaw Lis

--
--       ,
Andrzej Gorbiel                                   <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL>
Gazeta Wyb*rcza Oddz. Katowice, (++48-32)512-130 ext.225, fax (++48-32)512-472


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 15:54:33 MET DST