Re: Routing

Autor: Jerzy Michal Pawlak (jmp_at_cocos.fuw.edu.pl)
Data: Thu 11 Jan 1996 - 10:28:02 MET

In article <199601110846.JAA04146_at_beta.ire.pw.edu.pl>, cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl (Slawomir Sidor) writes:

>Do Turcji naprzyklad idzie przez Szwecje a do Grecji przez Wieden.
>Nie mowie ze mi to przeszkadza ale w sumie powinno to isc najktrotsza
>droga.

A skad tak z pamieci wiesz ktora jest najkrotsza? Dla mnie droga dokadkolwiek
przez Wieden jest zawsze najkrotsza, bo pakiety przez Szwecje od razu na
starcie dokladaja sobie 80 tys. km...

Wiedzac jak ze soba zyja Grecja i Turcja wcale sie nie dziwie ze pakiety
ida inaczej - najprawdopodobniej bezposredniego polaczenia miedzy nimi
nie ma w ogole. Wiec tak, w pamieci, nie zgadniesz ktoredy do kazdego
z nich najblizej.

JMP