Re: Routing

Autor: Irek Neska (irek_at_elmo.nask.waw.pl)
Data: Fri 12 Jan 1996 - 09:19:31 MET

Wojciech Myszka (myszka_at_ldhpux.immt.pwr.wroc.pl) wrote:
: Maja isc tak jak kaze routing... A zasady routingu sa nieznane (i
: czesto biora pod uwage rozne ograniczenia administracyjne a nie odleglosc
: w hopach, kilometrach czy czyms takim. Lacze do Szwecji jest oblozone
: roznymi ograniczeniami administracyjnymi - czy chcemy czy nie...

O jakich ograniczeniach administracyjnych piszesz bo ja nic o tym nie wiem.

: >
: > > PS polecam porownanie traceroute do hp.com i www.hp.com. Zeby to
: > > zrozumiec...
: > hp.com i www.hp.com to hosty w calkiem innych sieciach, ale nie czaje co
: > to za porownanie do tego ze routing do Szwecji idzie przez Wieden.
: ---
: Ale oba w Ameryce :-) i warto popatrzec na traceroute
: to jest do HP.COM

Tu sie mylisz, patrz moj poprzesni mail.

: Wojtek

Irek