Re: O cenniku NASK w PCQrierze

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 10 Jan 1996 - 14:53:02 MET

raf_at_lupus.waw.pl (raf%lupus.waw.pl_at_f33.n480.z2.fidonet.org) wrote:
: * Jaroslaw Rafa, PL.LISTSERV.POLIP (Thu Jan 04 1996):
: JR> Zanim w Polsce zrobilo sie glosno o Internecie, usilowalem kilkakrotnie
: JR> "przepchnac" w PCQ badz w Enterze jakis tekscik informujacy chociazby
: JR> zgrubnie o mozliwosciach, jakie daje siec. Probowalem napisac o tym, skad
: O zamierzchlych czasach wole sie nie wypowiadac, bo i inny naczelny i
: ja tam sie nie udzielalem tak jak teraz. Ale wierz mi, teraz Internet to glowny
: temat wszelakich rozmow. Wchodze dzis do nich pozyczyc starszy numer do
: odpisania jednego adresu i slysze co? O internecie. O komisji z KBN. Tak od paru
: tygodni... 8^)

Wychodzi na to, ze jak wszystko dziala dobrze to nie jest to interesujace,
ale jak robi sie afera to sie budzicie...

: JR> Dla mnie, w zestawieniu z tym wszystkim, o czym pisalem
: JR> powyzej - jest. Z obu tekstow czlowiek nieswiadomy sytuacji moglby
: JR> wysnuc wniosek, ze podstawowym (i niemalze jedynym) problemem i
: JR> zagrozeniem plynacym z nowego cennika NASKu jest niebzpieczenstwo
: JR> "wyrolowania" z rynku komercyjnych providerow.
: [brutal mode on]
: To jest wlasnie _TO_ co nas interesuje. Wybacz, ale PCQ to nie
: Dwutygodnik Akademicki.
: [brutal mode off]

Ale to nie jest jedyny problem, rowniez z jak najbardziej komercyjnego
punktu widzenia.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_torun.pdi.net           http://www.torun.pdi.net/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec