Re: kopia strony nask'u

Autor: Adam Kubicki (mikee_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 05 Jan 1996 - 09:43:17 MET

Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl) wrote:
: Wiemy, ze te liste czytaja przynajmniej 2 osoby z NASKu. Czy ktos zatem moze
: sie oficjalnie wypowiedziec na temat tego, czy i na jakiej podstawie NASK
                                            ^^^^^
Co do tego 'czy' nie ma zadnej watpliwosci. Ja, oraz Marcin (ktory zreszta
poslal na ta liste loga z traceroute z lublina do solozzo) widzielismy
to na wlasne oczy. Przewidzen z reguly nie miewamy. Chcialbym dodac, ze
oprocz solozzo NASK odcial routing do komputera hebe.isep.pw.edu.pl
ktory to host podejrzewaja iz nastapilo z niego zalogowanie gumisiow
30.12.95. Solozzo bylo odciete kilka godzin, hebe jest odciete do tej pory.
W obu przypadkach traceroute dochodzil do innych hostow w tych domenach,
do wyzej wymienionych komputerow traceroute zatrzyymywalo sie na
 gollum.nask.waw.pl ....

: odcial routing do komputera solozzo.tele... itd.
: Klienci kazdej normalnej firmy maja prawo domagac sie od niej tego typu
: informacji.
: Jezeli rzeczywiscie NASK odcial routing do solozzo, to jest to sprawa ktora
: nadaje sie ewidentnie do sadu.

Jak widac wyzej NASK wierzy iz jest wszechmocny.

: Wysylam kopie do: hofmokl_at_nask.org.pl i oper_at_nask.org.pl, zeby nie bylo, ze
: nie zostali zapytani wprost... Niniejszym zapytuje Panow oficjalnie o
: powyzsza kwestie. Jezeli Panowie nie odpowiecie, swiadczy to o Waszym (braku)
: szacunku do klienta.

Ja nie wysylam. Szkoda zapychac lacze. A o ich szacunku do klienta mam juz
wyrobione zdanie.

-adam