Re: kopia strony nask'u

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 04 Jan 1996 - 18:31:07 MET

> From: Robert Kolaczyski - rawes - <rkolaczy_at_ipe.pw.edu.pl>

> Wypieli kabelek pracownicy z PW ,ale NASK i tak na wszelki wypadek wycial
> na router'ku solozzo.tele, co tez jest nie zgodne z umowa. No coz, po
> prostu objawy monopolizmu.
> Slawetni Gumisie dali dobry tytul mail'a na NEWS: "NASK RULEZ !!!!!!"......

Wiemy, ze te liste czytaja przynajmniej 2 osoby z NASKu. Czy ktos zatem moze
sie oficjalnie wypowiedziec na temat tego, czy i na jakiej podstawie NASK
odcial routing do komputera solozzo.tele... itd.
Klienci kazdej normalnej firmy maja prawo domagac sie od niej tego typu
informacji.
Jezeli rzeczywiscie NASK odcial routing do solozzo, to jest to sprawa ktora
nadaje sie ewidentnie do sadu.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Wysylam kopie do: hofmokl_at_nask.org.pl i oper_at_nask.org.pl, zeby nie bylo, ze
nie zostali zapytani wprost... Niniejszym zapytuje Panow oficjalnie o
powyzsza kwestie. Jezeli Panowie nie odpowiecie, swiadczy to o Waszym (braku)
szacunku do klienta.