Re: SORRY za robaki w moich listach

Autor: Tomasz Ku/lakowski (tomkul_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Fri 05 Jan 1996 - 09:05:51 MET

Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl) wrote:
: Nie wiem co sie dzieje ale bez mojej ingerencji moje Win95 i MsExchange'r
: czesto dolaczaja pliki w formacie Win.
: Nie pisze tego aby rozpetac dyskusje na temat Win.

: Bogdan Haehne

Po co uzywac exchange? Radze je wylaczyc i odpalic obsluge poczty w Netscape - jest to wyjasnione w helpie lub jakims README. Netscape dla win95 obsluguje MAPI i co za tym idzie poczte oraz pare innych rzeczy.

--
Tomasz Kulakowski    Technical University of Gdansk - Faculty of Electronics
      home:  Szczecinska 40, 80-392 Gdansk; tel:(0-58) 56-13-46