Re: Konkurs na zabezpieczenie IP!

Autor: Marcin Klimowski (marcin_at_oeto.pk.edu.pl)
Data: Thu 21 Dec 1995 - 18:25:23 MET

Wojciech Skaba (skabaw_at_Teleadreson.com.pl) wrote:
: > Nie wiem co to takiego zliczajacy router NASK, ale naprawde nie ma
: > mozliwosci takiego skonfigurowania sieci/routerow, byscie mogli odbierac
: > zwykle pakiety IP i by rownoczesnie router w NASKu odrzucal te hackerskie.
:
:
: Oczywiscie trudno eliminowac pojedyncze pakiety, taki np. jeden jedyny
: hackerski ping. Ja mowie o zjawisku masowym, a tutaj jest wiele rozwiazan.
:
: ws

 a 200 jednych jedynych 'hackerskich' pingow ??? ROTFL !!!!

                Marcin;)

Marcin Klimowski    |     marcin_at_oeto.pk.edu.pl    | hit ANY user to continue
..it's de facto	>>--| http://www.pk.edu.pl/~marcin |-->> 4 line only sig....
Microsoft Network is prohibited from redistributing this work in any
form, in whole or in part.  (C) marcin 1995