Re: Propozycja dla NASKu

Autor: Jacek Niwicki (yyniwick_at_cyfronet.krakow.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 17:41:55 MET

js_at_uci.agh.edu.pl (Jaroslaw Strzalkowski) wrote:
>Jacek Niwicki (yyniwick_at_cyfronet.krakow.pl) wrote:
>: Zdaje sobie sprawe z trudnosci i ... czekam na KONSTRUKTYWNE propozycje.
>
>Zdaje sie wiekszosc tutaj chcialaby po prostu zaniechania naliczania
>oplat za ruch. I to jest KONSTRUKTYWNA propozycja :-))

A jak liczyc koszty wybudowanej infrastruktury, sprzetu (to nie o NASK chodzi) z funduszy budzetu
panstwa, jak przygotowac sie do powolnego wycofywania sie Komitetu Badan z pelnego finansowania (byl
na polip material do dyskusji podpisany przez min. Malgorzate Kozlowska).
Oczywiscie naliczanie oplat za ruch jest co najmniej watpliwe, dla mnie osobiscie nie do przyjecia. Ale
koszty jakos trzeba podzielic.
Pytanie: Jak i na koggo i w jakich proporcjach lub wedlug jakiego schematu (akceptowlnego zarowno przez
"duzych" jak i "malych") dzielic koszty.
MAN oczywiscie zawsze bedzie za ryczaltem np. z przepustowosci, ale pan Kowalski, ktory dzisiaj za 750 zl
kwartalnie ma tzw. pelny zakres uslug bedzie chcial byc liczony za ruch.
Czy MAN i pan Kowalski to takiej samej, w ewentualnym glosowaniu, abonent operatora ?

Prosba o KONSTUKTYWNA propozycje jest prosba o pomysly na podzial kosztow.

(jn) Jacek Niwicki :)

        ACK CYFRONET 30-950 Krakow 61 ul. Nawojki 11