Re: Propozycja dla NASKu

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 13:40:44 MET

> From: "Jaroslaw Rafa" <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl>

> Niewatpliwie... ale za korzystanie z tej bazy sie placi.
Musze skorygowac te informacje, bo wlasnie pan Skaba poinformowal mnie, ze
sie nie placi. Mea culpa :-( i wielkie wyrazy uznania dla Teledresonu w takim
razie!!! :-))))
Chociaz nie rozumiem jaki interes ma w tym firma zyjaca ze *sprzedazy* swoich
informacji... Dlatego bylem na 100% przekonany ze baza jest platna i nawet
tego nie sprawdzalem.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl