Re: ksiazka telefoniczna w sieci, bylo : 0-700

Autor: Bogdan Haehne (haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 20:54:10 MET

>Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:
>: On Tue, 19 Dec 1995, Eligiusz Pawlowski, LUBLIN. wrote:
>:
>: > Witam wszystkich polipowcow !
>: >
>: > Sledzac dyskusje 0-700 zauwazylem, ze stosunkowo duzo na
>liscie
>: > jest juz osob pracujacych w TP SA. Rozumiem przez to ze
>: > TP SA dolaczyla pewna liczbe swoich serwerow do
>: > Internetu.

>nie da sie telnetem polaczyc. poza tym url jest bez podanego
>uzytkownika
> [...]
i.t.d.

Panowie - a moze by tak zamiast stale krytykowac, doradzic ?

Koncepcja jest godna poparcia, bez wzgledu na poczatkowe
trudnosci.
Mam nadzieje, ze niektore zaklady TPsa (jak to widac na
powyzszym obrazku) popieraja nasza siec, bo n.p. rzeszowska T.P
odciela router Nasku ok. miesiaca temu od sieci i udaje,ze
wszyscy uzytkownicy mieli omamy na temat polaczen. Na dzien
dzisiejszy jedyny dystybutor uslug internetowych do spolki z
Nask'iem musial ominac lacza TP.
Mysle iz jestem pierwszym uzytkownikiem Internetu, ktory laczy
sie z siecia inna droga niz nakazana przez naszego sznownego
monopoliste, a na dodatek nie jestem zbyt wielkim wrogiem T.P.
s.a.
Nie chce tym listem rozpetac nowej miesiecznej debaty na temat
T.P. a jedynie temat internetowej '913'.

Ciao

Bogdan Haehne
mail:haehne_at_bitbank.petex.rzeszow.pl