Prosba

Autor: Agnieszka Zalesinska (agnesz_at_zt.piotrkow.tpsa.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 20:46:22 MET

Jestem nowa na liscie, witam wszystkich, tyle wstepu.
A teraz czesc glowna:
Wiem, ze jest to lista nie od tego i z gory przepraszam, ale mam ogromna
prosbe.Potrzebuje bardzo pilnie programu do analizy
temperaturowej.Slyszalam o FLUX, OPERA. Nie chce nikogo namawiac do
lamania prawa, ale moze ktos slyszal o czyms shareware'owym? I gdzie to
znalezc? Prosze o odpowiedzi bezposrednio do mnie.
Z gory dziekuje i jeszcze raz przepraszam
Agnieszka

--