Re: DTMF

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 16:39:04 MET

Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl) wrote:
: > A ile chcialbys linie zajmowac? Nie uwazasz, ze po minucie ktos by jednak
: > odebral?
:
: Ja wiem ze mam lamerski telefon ale:
: ( Wiekszosc tak ma )
: Jezeli chce zdalnie wlaczyc automat zgloszeniowy musze poczekac 15
: dzwonkow. Po 15 wlaczy sie i przerwie mi polaczenie. Moge wtedy
: zadzwonic ponownie i nagrac wiadomosc. Jezeli jest to to wlaczone to
: czekasz tylko 3 dzwonki.

To masz faktycznie lamerski aparat. Nie obwiniaj o to TPSA (P.S.
homologowany?), tylko zmien cos w aparacie.

P.S. moje bydle ma za to 'toll saver'. Poki nie ma jakiejs wiadomosci
  nagranej, to odbiera po 3 dzwonku. Jak ma - to po pierwszym. Przydaje sie,
  jak chce sprawdzic, czy ktos do mnie nie dzwonil - krece numer i po drugim
  dzwonku odkladam.. Ciekawe co na to TPSA.
Jarek.