TPSA wchodzi w Internet

Autor: raf_at_lupus.waw.pl
Data: Tue 19 Dec 1995 - 08:07:31 MET

* Michal Szokolo, PL.LISTSERV.POLIP (Mon Dec 18 1995):

 MS> Liczysz, ze z telekomuna lepiej bedzie? Ja bym sie tak nie napalal...

        Bedzie INACZEJ. Telekomuna sie stara jak moze byc w silnej sytuacji jak
wejda inne kompanie telefoniczne na nasz rynek. Patrz taki British Telecom.
Traci klientow jak mrowkow (teraz u Angoli bedzie jeszcze smieszniej bo nie
bedziesz musial zmieniac numeru telefonu przy zmianie uslugodawcy; pewnie
dojdzie do tego jak jest w niektorych rejonach USofA -- u nich pokrywaja nawet
koszty odlaczenia sie od starego dostawcy) a u nas... poletko jak znalazl,
telefoniczna pustynia (poza paroma wiekszymi miastami; a i tak ja czekam trzeci
rok na zalozenie drugiej linii mimo tego, ze dwa kilkometry w strone
Broniewskiego moglbym miec ja jutro). To jest tylko przyklad czysto teoretyczny
(z tym BT) jednak na masowym operatorstwie mozna zrobic niezle pieniadze w
Polsce. I z TPSA mozna wygrac (patrz casus tego operatora z Lublina)... Mimo, ze
mamy monopol to jednak czuje on na sobie presje i robi co moze, zeby wszyscy w
pewnym momencie nie uciekli.

        A co sie stanie jak taki warszawski Porion czy Aster City zalozy
telefony po swojej infrastrukturze kablowej? Jest to technicznie wykonalne.
Lokalne rozmowy za frajer -- jak w Stanach.

                                                  -Raf.

... Nowy e-mail: raf_at_lupus.waw.pl