Re: DTMF

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl)
Data: Tue 19 Dec 1995 - 16:43:33 MET

[...]

> To masz faktycznie lamerski aparat. Nie obwiniaj o to TPSA (P.S.
> homologowany?), tylko zmien cos w aparacie.

Nie obwiniam .. tylko sie zastanawiam dlaczego mam tak tylko jak dzwonie
z Warszawy. ( Nie sprawdzalem wszystkich miast w Polsce )

Zmienic cos w aparacie ... hmmm... moze procesor na Pentium zeby
szybciej odebral :))))))))

  Slawomir 'Cwaniak' Sidor | Politechnika Warszawska, Telekomunikacja | Poland
                          cwaniak_at_beta.ire.pw.edu.pl