Re: DTMF

Autor: Robert J. Kosmowski (guba_at_ternet.pl)
Data: Wed 20 Dec 1995 - 04:05:44 MET

On Tue, 19 Dec 1995 11:21:07 +0100 Maciej Bebenek wrote:

>W miescie stolecznym Warszawie wyglada to nastepujaco:
>1. Abonent udaje sie OSOBISCIE do biura obslugi klienta (niezly
>dowcip::) trzymajac w zebach dowod osobisty (prawo jazdy albo paszport
>nie sa uznawane)
>
>Milego dnia zycze,
>
>Maciej
Nie wszedzie w Warszawie jest tak zle. 2 lata temu kupilem nowe mieszkanie
(nowy blok). Blok okazalo sie nie byl podlaczony do centrali, ale juz po pol
roku udalo na sie podpisac umowe z TPSA i niedlugo potem (naprawde niedlugo)
mielismy telefon. Do sieci podlaczone mam 2 urzadzenia: telefon ASTER (puls.)
i modem. Jakies pol roku temu z rachunkiem przyszla karteczka zawiadamiajaca,
ze moge wykorzystywac wybieranie tonalne (i tak teraz pracuje modem).
Cos sie jednak w telekomunikacji zmienilo (na lepsze) przynajmniej gdzieniegdzie.
Pozdrawiam,

--Robert Kosmowski
ps. Nie jestem pracownikiem ani sympatykiem TPSA.