Re: 0-700

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Mon 18 Dec 1995 - 20:28:11 MET

Konrad Plich (konradpl_at_zt.piotrkow.tpsa.pl) wrote:

: > - jesli nasz telefon zadzwoni, to bingo! mamy szukany numer -> exit
: A jesli nie trafimy i zaciekawiony + inteligentny wlasciel telefonu do
: ktorego nieudana proba trafi zbiegnie na dol i natrzaska
: dzwoniacemu sluchawka po lbie.

Pudlo. Jak nie trafimy, to (a) w ogole u nikogo nie zadzwoni - i obaj dobrze
wiemy, dlaczego tak jest, (b) nawet jak zadzwoni, to co - malo mamy tzw.
gluchych telefonow?

: uslugi za te sama cene. Czym sie rozni pomoc telefonistki od mozolnego
: wstukiwania hasla - nie wiem. Chyba tylko tym ze jest to rozwiazanie
: bardziej naturalne dla przecietnego abonenta.

Stopniem subiektywnego odczucia prywatnosci/dyskrecji uslugi.

: Pozdrawiam i obiecuje juz wiecej nie odpowiadac na listy na ten temat.

OK, niech bedzie EOT. Jeszcze skoncze te paczke i nie bede sie dalej
sam wyrywal.

--
	Leszek.